Město Mladá Boleslav nabízí poradenství k příspěvkům na bydlení (8.3.2023)
Vyplácení příspěvku na bydlení má na starosti Úřad práce. "Vzhledem k tomu, že kontaktní pracoviště ÚP v Mladé Boleslavi čelí velkému množství žádostí a dotazů občanů, společně jsme se domluvili na poradenství a pomoci občanům při vyplňování formulářů, shromažďování potřebných dokladů atd. ze strany města. Ráda bych zdůraznila, že naše spolupráce s Úřadem práce trvá úspěšně již více let. I tuto naši pomoc beru jako další vstřícný krok, jak pomoci při vyřizování náročné agendy a zároveň pomoci občanům, kteří si s podáním žádosti často neví rady," uvedla náměstkyně primátora Miroslava Kašpárková.
Schůzku se sociální pracovnicí magistrátu lze sjednat na čísle 734 353 935. Poradenství je poskytováno na pracovišti odboru sociálních věcí magistrátu města Mladá Boleslav, oddělení sociálních služeb, Staroměstské nám. 70 (budova bývalého okresního úřadu). V případě nepříznivého zdravotního stavu je možné zrealizovat schůzku v místě bydliště.
Na poskytnutí příspěvku na bydlení může vzniknout nárok vlastníkovi, nájemci nebo podnájemci bytu (případně domu, ve kterém je byt) a dále také tomu, kdo byt užívá na základě služebnosti (věcné břemeno užívání). Ke každé žádosti je třeba doložit několik potvrzení podle životní situace, ve které se žadatel nachází. Všechny tyto doklady je zapotřebí si vzít s sebou na objednanou schůzku.
Vždy se jedná o tyto doklady:
– doklad o výši čtvrtletního příjmu všech společně posuzovaných osob za příslušné kalendářní čtvrtletí – tiskopis ÚP ČR – doklad o výši nákladů na bydlení za příslušné kalendářní čtvrtletí – tiskopis ÚP ČR
– potvrzení o nezaopatřenosti u osob starších 15 let – tiskopis ÚP ČR
– doklad o tom, že byt je užíván na základě nájemní smlouvy, nebo na základě vlastnictví k nemovitosti
– potvrzení úhrad nájemného, nákladů spojených s užíváním bytu a za energie a poslední vyúčtování zálohově hrazených služeb včetně finančního vypořádání.
Potřebné tiskopisy jsou k dispozici na pracovišti Úřadu práce v budově na Staroměstském náměstí 69-70, případně je bude mít u sebe i sociální pracovnice, u níž proběhne sjednaná schůzka.
Od 1. října 2022 je možné dokládat výše uvedené doklady 1x za půl roku. Více o příspěvku na bydlení najdete také na webu Úřadu práce ZDE nebo v přiložené tiskové zprávě Úřadu práce.
Odkazy
- TZ_dokladani_prijmu_prolongace_prosinec2022 (1) [PDF, 207 kB]
Poslední zprávy z rubriky Z regionů:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun