Nové tváře ve vyšším managementu HARTMANN – RICO. Společnost zřídila pozice obchodního a marketingového ředitele
Dvojici nových postů ve vyšším managementu zřídila na začátku roku společnost HARTMANN – RICO. Marketingovým ředitelem pro český a slovenský trh se stal Tomáš Marenčák, pozici obchodní ředitelky obsadila Marie Mošová. Společnost si od upravené struktury slibuje optimalizaci aktivit v obchodu a marketingu, snadnější zavádění inovací i nových postupů a v neposlední řadě také efektivnější využití financí.
Marketingové i obchodní aktivity do konce loňského roku plně spadaly přímo pod CEO a předsedu představenstva HARTMANN – RICO Tomáše Groha. „Tomáš Marenčák i Marie Mošová jsou manažeři s dlouholetými zkušenostmi. Tento krok nám pomůže se v obou oblastech dále posunout a rychleji reagovat na nové trendy a výzvy,“ uvedl Tomáš Groh.
Tomáš Marenčák se z pozice nového marketingového ředitele stará o aktivity na českém i slovenském trhu. „HARTMANN – RICO je v obou zemích díky dlouholeté tradici lídrem v segmentu zdravotních pomůcek. V rámci globální struktury má naše společnost velmi silné postavení, patříme mezi takzvané core countries. Této pozice chceme využít a umožnit našim talentům prosadit se v rámci celé skupiny,“ řekl nový marketingový ředitel Tomáš Marenčák.
I přes aktuální enormní růst cen vstupů se podle něj firma nyní soustředí na posilování tržního postavení v klíčových divizích, jako jsou Léčba ran, Inkontinence a také Mise: Prevence infekcí, díky níž chce HARTMANN – RICO výrazně snížit riziko nozokomiálních infekcí v našich nemocnicích. „Naše komunikace bude dynamičtější a bude více reagovat na aktuální trendy,“ upřesnil Tomáš Marenčák.
Podobně k novým kompetencím přistupuje i čerstvá obchodní ředitelka Marie Mošová. „Tržní prostředí se vlivem makroekonomických změn v posledním období značně mění. Naši zákazníci z řad zdravotnických velkoobchodů, ambulancí, lékáren, domovů pro seniory i nemocnic hledají nové možnosti, jak obsloužit své klienty či pacienty v rámci rozšířených value chain řešení. Tato změna trhu vytváří nové nároky i na nás jako na významného dodavatele v oblasti zdravotnických prostředků, kde potřebujeme do trhu působit v rámci harmonizované obchodní politiky,“ popsala Marie Mošová.
V rámci nové struktury se podle ní prohloubí a zefektivní využívání synergií mezi jednotlivými trhy, kam společnost dodává své výrobky a služby s přidanou hodnotou. „Změna nám tak pomůže i nadále pokračovat v naší ambici být významným dodavatelem zdravotnických prostředků, který buduje v České republice trhy a získává na nich tržní podíl,“ dodala nová obchodní ředitelka HARTMANN – RICO.
Ing. Marie Mošová
Obchodní ředitelka HARTMANN – RICO a.s.
Vystudovala podnikové hospodářství na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. První pracovní zkušenosti sbírala ve společnostech Hamé či Tescoma. V roce 2012 nastoupila do marketingového oddělení HARTMANN – RICO. V roce 2016 získala ocenění Purpurový delfín za komplexní marketingovou strategii s ohledem na potřeby zákazníka. Od roku 2018 se věnuje zejména řízení obchodu, kde se zaměřuje na rozvoj kompetencí obchodních zástupců ve vazbě na prodej přidané hodnoty výrobků a služeb. Doposud řídila oblast lékárenského byznysu a pracovala na pozici Business Unit Manager.
Marii Mošové je 42 let, pochází ze Zlína, s manželem a dcerou žije v Brně. Kromě řízení obchodu je její velkou vášní floristika.
Ing. Tomáš Marenčák
Marketingový ředitel HARTMANN – RICO a.s.
Je marketingový specialista, který se v oblasti zdravotnictví pohybuje s menšími přestávkami celý svůj profesní život. V HARTMANN – RICO působil 4 roky na pozici Marketing Manager pro Slovensko.
Absolvoval Národohospodářskou fakultu Ekonomické univerzity v Bratislavě v oboru hospodářská politika. Pracovní zkušenosti v oblasti zdravotnického obchodu a marketingu nasbíral například ve společnostech UCB Pharma nebo Novartis, kde působil nejen v Česku a na Slovensku, ale také v regionálních marketingových a obchodních strukturách střední, jižní a východní Evropy.
Tomáši Marenčákovi je 42 let, pochází z Bratislavy, kde také žije s manželkou a dvěma dětmi. Mezi jeho záliby patří nové technologie či stavebnice Lego.
Společnost HARTMANN – RICO a.s. patří mezi nejvýznamnější výrobce a distributory zdravotnických prostředků a hygienických výrobků v České republice. Vznikla v roce 1991 vstupem společnosti PAUL HARTMANN AG do tehdejšího státního podniku Rico ve Veverské Bítýšce. Společnost je součástí mezinárodní skupiny HARTMANN se sídlem v německém Heidenheimu.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Nový Vojířov 75, Nová Bystřice, adresa v objektu Nový Vojířov 75, Nová Bystřice, KÚ Nová Bystřice
- ČNB tváří v tvář krizi
- PSČ Vyšší Brod, Vyšší Brod - 38273, pošta Vyšší Brod
- Tváří v tvář managementu NWR
- Rozbřesk – Tržní sázky na růst sazeb v USA zůstávají tváří v tvář lepším payrolls malé
- AFP: Nizozemské květiny tváří v tvář brexitu vadnou
- Analytici Concorde varují před akciemi NWR: Stojíte tváří v tvář roční ztrátě (+ přehled doporučení)
- Výprodej Microstrategy zrychluje tváří v tvář propadu bitcoinu
- Ethereum stojí tváří v tvář nabídkovému šoku
- Ethereum stojí tváří v tvář nabídkovému šoku
- Tváří v tvář ekonomickým tlakům spotřebitelé upřednostňují zážitky a základní zboží
- Poroste Huntington Ingalls tváří v tvář americko-čínské krizi?
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?