Český křišťál z „dílny“ Lasvitu zdobí kasino v Monte Carlu
ČESKÝ KŘIŠŤÁL Z „DÍLNY“ LASVITU ZDOBÍ KASINO V MONTE CARLU
Česká designová sklářská značka Lasvit si se svými světelnými instalacemi na zakázku vybudovala světové renomé a úspěšně se etablovala také ve Francii a Monaku. Jedna z nejnovějších instalací z „dílny“ Lasvitu se nachází v nedávno otevřeném butiku britské značky luxusních diamantových šperků Graff v prostorách věhlasného kasina v Monte Carlu v Monaku, které se proslavilo i díky filmům o Jamesi Bondovi.
Foto: Graff
Instalace Lasvitu propojují řemeslný um vycházející z dlouhé tradice české sklářské výroby s moderním designem a inovativními technologiemi. Lustry značky Lasvit zdobí hotelové lobby, luxusní butiky, nákupní centra i soukromé rezidence po celém světě a uspokojují přání těch nejnáročnějších zákazníků.
DŮLEŽITÁ DESTINACE MONAKO
Městský stát Monako je pro své příznivé daňové prostředí oblíbeným útočištěm podnikatelů a celebrit a pro sektor luxusního zboží i designu je důležitou destinací. Interiér butiku Graff, v němž se nachází jedna z nejnovějších instalací Lasvitu, v sobě snoubí tradiční vzhled korespondující s historií ikonické budovy kasina a svěží sofistikovaný moderní styl.
Anna Minaříková, PR manažerka firmy Lasvit v rozhovoru pro velvyslanectví České republiky v Paříži uvádí: „Projekt pro butik Graff v Monaku představuje spojení několika silných partnerů: britské šperkařské společnosti Graff s japonským design studiem Curiosity a s námi, společností Lasvit. To, že se butik nachází právě v Monaku, je pomyslnou třešničkou na dortu této spolupráce. Mezinárodní spolupráce s partnery probíhala skvěle a těšilo nás, že jsme součástí konceptu, ve kterém se snoubí současný design s tradiční architekturou a těmi nejlepšími materiály.“
Průzračný lustr vytvořený společností Lasvit s jemnými skleněnými okvětními lístky ve tvaru orchidejí, zasazenými do geometrického rámu, je dominantním prvkem prodejny a výrazně přispívá k jejímu celkovému dojmu.
DALŠÍ STOPY LASVITU
Instalace v kasinu v Monte Carlu však není první stopou této české sklářské a designové značky v Monackém knížectví. Instalace s názvem „Magnetic“, navržená mladým designérem Liborem Šosťákem, již od roku 2018 zkrášluje vstupní halu Hôtel de Paris v Monte Carlu. Hotel je domovem již několika děl značky Lasvit, která pro něj vytvořila například svítidla do hotelové restaurace nebo do luxusního wellness centra.
Zuzana Gamrotová, ekonomická diplomatka, Velvyslanectví ČR v Paříži
FOTOGALERIE
Foto: Graff
Díky našim firmám o nás ví celý svět
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Export:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
18.09.2024 Klíčový okamžik pro globální ekonomiku: Sníží…
16.09.2024 Cena ropy je nejnižší za poslední 3 roky.
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Snaha o navrácení lesku Barbie v době klesajícího prodeje. Barbie telefon jako tahák sezóny?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Mgr. Timur Barotov, BHS
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
?
Okénko pro podnikatele
Pavel Macek, Credit Check