Vyjádření společnosti TISCALI MEDIA k podvodné výzvě k investicím do kryptoměn
Společnost TISCALI MEDIA, a.s. se důrazně distancuje od podvodné kampaně, která
vyzývá k investování do smyšlených kryptoměn. Podvodný text, šířený
prostřednictvím emailu a facebookové kampaně,
vypadá jako zpráva z webových stránek Tiscali.cz. Provozovatel webu, společnost TISCALI MEDIA,
a.s. nemá se zadavateli této podvodné reklamy nic společného.
Podvodníci zkopírovali kompletní obsah a vzhled stránky Tiscali.cz a používají
ho na různých doménách.
Není proto v našich silách tomu technicky jakkoliv zabránit. Kromě Tiscali.cz se oběťmi zneužití stala i
další česká média jako Novinky.cz, Reflex, Echo24.cz ale
také společnost Tesla spolu s miliardářem Elonem Muskem.
“Zneužívání silných a významných značek je běžný trik podvodníků.
Podvodníci generují tisíce odkazů z různých domén v mnoha zemích, které jsou
většinou registrované na anonymní společnosti. Firmy jsou proti tomuto typu
zneužití v podstatě bezbranné,” říká Kamil Koupý, majitel společnosti TISCALI
MEDIA, a.s..
Společnosti Avast se sice podařilo zachytit
podvodnou kampaň včas, upozorňuje však, že je stále aktivní.
Apelujeme na uživatele, aby na internetu vždy dbali nejvyšší bezpečnosti a
přistupovali ke každému neznámému emailu jako k podezřelému, zvlášť, pokud slibuje okamžité bohatství.
Pokud vám přijde email s logem Tiscali.cz, zkontrolujte si jeho obsah, zda
skutečně odpovídá článkům zveřejněným na našem webu. Vyhledejte si také uváděné informace na dalších
důvěryhodných stránkách.
Okomentovat na facebooku
Poslední zprávy z rubriky Kryptoměny:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz