NOVÝ ZPŮSOB CÍLENÍ INTERNETOVÉ REKLAMY
NOVÝ ZPŮSOB CÍLENÍ INTERNETOVÉ REKLAMY Internetové mediazastupitelství M.I.A. je průkopníkem v novém způsobu cílení na uživatele v rámci internetových reklamních kampaní, slibující velice přesný zásah vybraného zákaznického segmentu.
Tato nová přidaná hodnota, kterou M.I.A. v těchto dnech zavádí na trh, spočívá v možnosti zaměřit se prostřednictvím vybraného reklamního sdělení pouze na specifickou skupinu uživatelů internetu dle jejich profesního působení, a to na základě identifikace pomocí domén druhého řádu vázaných na IP adresu uživatele. V současné době lze tímto způsobem zacílit internetovou reklamní kampaň s vysokou přesností na subjekty spadající do oblastí: vysoké školy (studenti vysokých škol v celé ČR, univerzitní profesoři a odborní asistenti), telekomunikace (zaměstnanci největších telekomunikačních firem v ČR), finance (zaměstnanci bankovních domů, pojišťoven a dalších finančních institucí), zdravotnictví (lékaři a další zdravotnický personál všech velkých nemocnic v ČR), státní správa (zaměstnanci nejvyšších státních institucí zejména ministerstev) a těžký průmysl (zaměstnanci největších podniků hlavně z odvětví výroby zemního plynu, rafinérií, strojírenství, železáren, apod.).
Klienti tak získávají novou možnost, jak efektivně vynaložit své finanční prostředky do internetové reklamy a dosáhnout tak maximálního přínosu z investovaných peněz.
M.I.A., a.s., je internetové mediazastupitelství, které poskytuje služby v oblasti reklamy a marketingu na internetu. Díky kombinaci cenové politiky, pokročilého systému cílení, vyspělé sítě a kontroly kvality aplikuje klasické reklamní principy do nových médií. Důraz klade na kreativitu, inovace a klientský servis se zpětnou vazbou. M.I.A., a.s. disponuje nejmodernější dostupnou technologií v oblasti reklamy na internetu - software pro řízení zobrazování reklamy DoubleClick AdServer 5.0. Neustálý technologický rozvoj a vynikající zákaznický servis jsou základem spolupráce jak s přímými klienty, tak s mediálními a reklamními agenturami. V roce 2000 se M.I.A., a.s. stala dceřinou společností Českého Telecomu, a.s, telekomunikačního lídra domácího trhu, a tvoří svými produkty součást skupiny firem s přidanou hodnotou. |
Poslední zprávy z rubriky Reklama:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Ali Daylami, BITmarkets