Evropská komise vyhlašuje první výzvy k předkládání návrhů na podporu audiovizuálního odvětví
Komise zveřejnila první tři výzvy k předkládání návrhů v rámci dílčího programu MEDIA programu Kreativní Evropa na rok 2022, na který je v letošním roce ze zdrojů EU k dispozici celkem 226 milionů eur. Cílem je podpořit oživení audiovizuálního odvětví a posílit jeho konkurenceschopnost nejen v Evropě, ale i celosvětově. Aktuální výzvy se zaměřují na tři oblasti, a to rozvoj videoher a imerzního obsahu, sítě evropských festivalů a programu MEDIA 360°, nových talentů a trhů, a na podporu spolupráce mezi různými odvětvími. V rámci programu Kreativní Evropa bude na portálu Komise pro financování a nabídková řízení zveřejněno několik dalších výzev.
Poslední zprávy z rubriky Dotace:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.06.2024 Vyplatí se ještě investovat do Nvidie, Applu…
11.06.2024 Co zaznělo na Analytickém fóru 2024?
03.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Čokoláda jako luxusní zboží? Cena čokolády se může do konce roku zdvojnásobit
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Zdraží barel ropy brent na 90 dolarů? Co to znamená pro benzín a naftu?
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla