skoda-auto.cz (Škoda auto)
Investice  |  07.07.2021 14:28:55

ŠKODA AUTO PROčkování: Automobilka oslovuje zaměstnance novou očkovací kampaní


Jiří Prokop, vedoucí oddělení zdravotní služby a ergonomie ve společnosti ŠKODA AUTO, říká: „Lékaři i vědci se shodují, že očkování je jedna z nejúčinnějších cest, jak omezit pandemii nemoci covid-19 a vrátit se k normálnímu životu. Protože je naší prioritou zdraví zaměstnanců a jejich rodin, snažíme se podrobně a otevřeně informovat o všech aspektech podání ochranné vakcíny.“

Informační kampaň ŠKODA AUTO PROčkování využívá k zvýšení povědomí o možnostech vakcinace široké spektrum komunikačních kanálů, které mají oslovit všechny zaměstnance automobilky v České republice. Největší část zaměstnanců ŠKODA AUTO pracuje ve výrobě, kam směřuje komunikace prostřednictvím firemních novin ŠKODA Mobil, ŠKODA Týdeníku, plakátů a nálepek v umývárnách, ale také skrze informační obrazovky nebo dezinfekční stojany. Centrálním, průběžně aktualizovaným zdrojem informací je microsite (ockovani.skoda-auto.cz) věnovaná koronaviru na firemním intranetu ŠKODA Space, který je dostupný všem zaměstnancům po přihlášení i ze soukromých zařízení. Na této microsite jsou podrobně popsány všechna důležitá fakta o koronaviru, aktuálně platná opatření proti šíření viru ve firmě, pravidelném povinném testování a také o samotném očkování. Nedílnou součástí interní komunikace je vyvracení mýtů o očkování, vysvětlování faktů a uvádění nepravdivých informací (hoaxů) na pravou míru.

Vedení společnosti ve spolupráci s Odbory KOVO již dříve vyzvalo zaměstnance k využití státního systému očkování, které je efektivní, rychlé a dokáže obsloužit desetitisíce zájemců denně. ŠKODA AUTO je partnerem Klaudiánovy nemocnice v Mladé Boleslavi, když už řadu týdnů vypomáhá svou očkovací kapacitou aplikací řádově desítek vakcín za den ve své Poliklinice. Příkladem zaměstnancům šli i členové představenstva, kteří si nechali aplikovat ochrannou látku, jakmile to pravidla státního očkovacího systému umožnila.

V rámci aktivity ŠKODA AUTO PROčkování vystupují pod heslem #MaToSmysl také jednotliví zaměstnanci společnosti, kteří svým kolegům uvádějí vlastní důvody, proč se nechali očkovat. Koordinátor hasičského sboru je „pro“ očkování proto, aby byl jeho tým v plné síle, referent bezpečnostní služby se těší na jednodušší cestování s rodinou a závodní lékařka si přeje, abychom díky očkování mohli dříve odložit ochranné roušky nebo respirátory.

Další motivy najdou zaměstnanci například u umyvadel na toaletách, kde vedle instrukcí k důsledné hygieně rukou přibyly i odlehčené tipy k očkování, přibližující snadnost registrace zájemců všech věkových skupin nebo odkazující pomocí QR kódu na stránky, kde probíhá registrace zájemců o očkování.

Kampaň zaměřená na očkování motivuje zaměstnance také v rámci programu benefitů ŠKODA Cafeteria: každý zaměstnanec, který se nechá očkovat proti koronaviru, získá 300 kreditů (odpovídajících 300 ) do interního systému benefitů ŠKODA Cafeteria, které může vyměnit za širokou škálu benefitů ve ŠKODA AUTO nebo u externích partnerů.

Do opatření proti šíření koronaviru investovala automobilka ŠKODA AUTO již více než jednu miliardu korun. Společně s Odbory KOVO zavedla během první vlny komplexní postupy pro ochranu zaměstnanců, zdarma poskytla ochranné prostředky a pravidelné antigenní testy na covid-19 pro všechny zaměstnance. I díky tomuto důslednému postupu nad rámec povinných opatření se nemoc ve firmě šířila výrazně méně než ve zbytku populace. Podrobné informace o zvládnutí koronavirové pandemie ve ŠKODA AUTO jsou v záznamu kulatého stolu s členkou představenstva firmy za řízení lidských zdrojů Maren Gräf a tzv. Anti-covid týmem ve ŠKODA AUTO.

ŠKODA AUTO na cestě k nekuřáckému podniku
Společnost ŠKODA AUTO jako jeden z největších zaměstnavatelů v zemi věnuje ochraně zdraví svých zaměstnanců tu nejvyšší prioritu. Součástí těchto aktivit je také záměr zařadit společnost ŠKODA AUTO mezi nejmodernější podniky v oblasti ochrany zdraví a odpovědnosti k okolí i životnímu prostředí tím, že se stane nekuřáckou společností. Cílem firmy je chránit zdraví všech zaměstnanců, podporovat je ve zdravém životním stylu a dále jim usnadnit jejich osobní i kariérní rozvoj, současně tím odstranit možné bariéry mezi kuřáky a nekuřáky a v neposlední řadě také inspirovat ostatní firmy.

The post ŠKODA AUTO PROčkování: Automobilka oslovuje zaměstnance novou očkovací kampaní appeared first on ŠKODA Storyboard.


Poslední zprávy z rubriky Investice:

St 19:40  Ropa se vrací ke klíčové podpoře X-Trade Brokers (XTB)
St 19:32  Slabý BRL kávě neškodí X-Trade Brokers (XTB)




Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688