Novou vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika se stala Martina Zimmermann
Martina Zimmermann, která vystudovala obor Podniková ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické, zahájila svoji profesní kariéru u českého importéra značek koncernu Volkswagen. Tam působila v různých pozicích 9 let, z toho 4 roky jako marketingová manažerka divize Volkswagen osobní vozy. Poslední 2 roky je součástí marketingového týmu ŠKODA AUTO Česká republika, který nyní povede.
„Martina Zimmermann se osvědčila v mnoha složitých situacích, kterým poslední dobou automobilový trh čelí. Jsem přesvědčen o tom, že právě ona je tou správnou osobou, která významnou měrou přispěje k dalšímu rozvoji marketingových aktivit značky ŠKODA na českém trhu,“ říká Jiří Maláček, vedoucí tuzemského zastoupení automobilky ŠKODA AUTO. „Chci při této příležitosti popřát Martině Zimmermann dostatek elánu při zvládání náročných úkolů, které ji čekají. Současně bych rád poděkoval Petru Janebovi za jeho nasazení a skvělou spolupráci a popřál mu hodně úspěchů v nové pracovní pozici,“ dodává Jiří Maláček.
Dosavadní vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika Petr Janeba bude nově ve ŠKODA AUTO odpovědný za aktivity značky ŠKODA v Číně. V minulosti již přímo v Číně pracoval na pozici ředitele rozvoje dealerské sítě SAIC Volkswagen a po svém nástupu zpět do společnosti ŠKODA AUTO v roce 2016 vedl prodejní aktivity značky ŠKODA v Asii a dalších zámořských teritoriích.
The post Novou vedoucí marketingu ŠKODA AUTO Česká republika se stala Martina Zimmermann appeared first on ŠKODA Storyboard.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz