(Kurzy.cz)
Unilever zastaví inzerci na sociálních sítích. Akcie Facebooku a Twitteru klesají o 7%
Britská společnost Unilever oznámila, že minimálně do konce roku 2020 přeruší zadávání brandové reklamy na sociálních sítích a platformách jako jsou Facebook, Instagram a Twitter. Důvodem je aktuálně polarizovaná atmosféra na sociálních sítích obecně. Pokračování v reklamních kampaních na těchto webech by v současné situaci nebylo prospěšné pro firmu ani společnost.
V ostatních médiích hodlá firma i nadále normálně inzerovat.
Akcie Facebooku a Twitteru v reakci na oznámení oslabují o cca 7%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?