Victoria's Secret mění marketingovou strategii. Prý byla moc sexistická
„Nadnárodní společnosti stále více reflektují moderní trendy s důrazem na rovnost pohlaví, lidská práva a ekologii. Uvědomují si, že špatná pověst značky může negativně ovlivnit hospodářské výsledky. Proto kladou stále vyšší požadavky na firemní kulturu,“ říká hlavní ekonom BHS Štěpán Křeček.
Oblíbená značka Victoria's Secret, která se soustředí na prodej dámského spodního prádla, ruší svou každoroční módní přehlídku. Ta má tradici od roku 1995 a k televizním obrazovkám vždy přitáhla miliony diváků. Hodnocení módní přehlídky se však v posledních letech zhoršovalo. Podle kritiků se jednalo o sexistickou akci, kde chyběla rozmanitost.
Značka Victoria's Secret se rozhodla, že kritickým reakcím ustoupí a provede změny v marketingové komunikaci, které budou více reflektovat moderní trendy. Není to poprvé, kdy Victoria's Secret ustoupila kritikům. Například její bývalý marketingový ředitel Ed Razek byl terčem zuřivých reakcí kvůli tomu, že odmítal angažovat transsexuální a plnoštíhlé modelky. Victoria's Secret se nakonec s Edem Razekem rozloučila.
Victoria's Secret patří společnosti L Brands, kterou trápí velice špatné hospodářské výsledky. Ve třetím čtvrtletí 2019 se společnost L Brands dostala kvůli nízkým prodejům značky Victoria's Secret do ztráty 252 milionů dolarů (5,8 miliardy korun). Z toho je patrné, že by společnost skutečně měla přehodnotit svou dosavadní strategii.
Ing. Štěpán Křeček, MBA
Na pozici hlavního ekonoma ve společnosti BH Securities a.s. zodpovídá za tvorbu makroekonomických a tržních analýz. Rovněž se věnuje komunikaci s veřejností a médii. Jako host televizních a rozhlasových pořadů se často vyjadřuje k aktuálnímu ekonomickému dění. V současné době patří mezi nejcitovanější české ekonomy. Vystudoval Národohospodářskou fakultu Vysoké školy ekonomické v Praze, kde dále působí a vyučuje několik předmětů. Po odborné stránce se zaměřuje na analýzu české ekonomiky, sociální systémy a veřejné rozpočty. Na tato témata napsal řadu odborných prací. Rád sportuje, čte a poslouchá vážnou hudbu.
BH Securities a.s.
BH Securities je licencovaný obchodník s cennými papíry a člen Burzy cenných papírů Praha a.s. Společnost byla založena v roce 1993, krátce po vzniku kapitálového trhu v České republice.
Dnes je BHS jedním z nejvýznamnějších nebankovních obchodníků s cennými papíry na českém kapitálovém trhu a individualizované investiční služby bez změny jména či přístupu poskytuje kontinuálně již 25 let.
BHS nabízí široké portfolio investičních služeb. Vedle obchodování na kapitálových trzích jsou to především správa aktiv a individuálních portfolií (asset management), fondy kvalifikovaných investorů, emise a obchodování s dluhopisy, podílové fondy či investiční zlato.
Více informací naleznete na: www.investice.cz/ nebo na: www.bhs.cz.
Poslední zprávy z rubriky Okénko investora:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?