(Kurzy.cz)
Reklamní guru Levy: Když budete sdílet svá data, dostanete zaplaceno
Dnes vešla v platnost legislativa spojená s ochranou dat známá pod zkratkou GDPR. Nová norma zcela jistě významně ovlivní další vývoj a rozvoj "veřejného" prostoru.
Podle jednoho z reklamních guru Maurice Levyho, který vede francouzského reklamního obra Publicis Groupe není v této souvislosti až tak těžko představitelné, že v relativně krátké době přijde doba, kdy za svolení ke sdílení dat budou uživatelé dostávat nějakou odměnu.
Až doposud především sociální sítě tuto otázku neřešily a sdílení dat pro komerční účely bylo spíše součástí vzájemné "tiché dohody", což ˇv mnoha případech umožňuje provozovatelům generovat nemalé příjmy a zisky. Spolu s novou normou se podle Levyho budou výše zmíněné otázky stále častěji řešit a e velmi pravděpodobné, že v nedaleké budoucnosti opravdu k výše popsanému scénáři dojde a uživatelé, kteří dají někomu svolení ke zpracovávání jeho osobních údajů budou za toto požadovat a posléze i skutečně dostávat určitou peněžitou odměnu.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz