Top-Pojištění.cz: V roce 2017 čekáme růsty v oblasti cestovního pojištění a povinného ručení
Od roku 2016 je společnost Top-Pojištění.cz s.r.o. nováčkem bankovní skupiny ČSOB. Jedná se o dynamicky se rozvíjející makléřskou společnost českého trhu se specializací na porovnání nabídek pojištění online. Top-Pojištění.cz vstoupilo na online pojistný trh a zavedlo první srovnávač povinného ručení online již v roce 2005. Od té doby stále zvyšuje svou výkonnost, což se projevuje jak v obchodních číslech, tak v kvalitě poskytovaných služeb klientům.
Meziroční vývoj Top-Pojištění.cz
Top-Pojištění.cz, online srovnávač pojistných produktů, zveřejnil aktuální data o této oblasti. Jsou zpracována pro období mezi 1. 11. 2015 do 31.10.2016 v porovnání s předchozím rokem. Toto meziroční porovnání se neslo v pozitivním duchu, některé ukazatele se téměř ztrojnásobily. Počet uzavřených smluv vzrostl o 9,4 % a objem pojistného dokonce o 9,8 %. Znamená to tedy, že se uzavíralo více smluv a za vyšší pojistné. Tento vývoj odráží situaci ve společnosti, kdy si klienti uzavírají dražší smlouvy s vyšším pojistným krytím. Konkrétně u cestovního pojištění si stále vyšší procento klientů vybírá taková rizika, která korespondují se současnou bezpečnostní situací ve světě.
Největší růst v počtu uzavřených smluv zaznamenalo havarijní pojištění v kombinaci s povinným ručením (52 %) a samotné povinné ručení (8,4 %). Cestovní pojištění vzrostlo meziročně o 9,4 %. V podobných relacích rostl i objem samotného pojistného. Růst pojistného u havarijního pojištění v kombinaci s povinným ručením šlo dokonce o 52,6 %, nárůst povinného ručení byl 11,5 %. Cestovní pojištění vzrostlo o 9,8 %. „Více smluv a zvýšený objem pojistného jasně dokazuje, že online srovnávače jsou už standardním a důvěryhodným kanálem pro porovnávání a uzavírání pojistných smluv,“ shrnul Jan Starý, jednatel společnosti Top-Pojištění.cz.
Sjednání pojištění online
Oproti kamenným pobočkám má online pojištění výhodu nezávislého porovnání nabídek jednotlivých pojišťoven. Klient si tak snadno a během velmi krátkého časového intervalu vyberete takové pojištění, které přesně odpovídá jeho potřebám. Pokud je potřeba cokoli doplnit nebo upřesnit, může klient využít nadstandardního klientského servisu, například moderního a rychlého online chatu. Průměrným klientem je středoškolsky nebo vysokoškolsky vzdělaná osoba ve věku od 25 do 40 let, ale mezi klienty, jenž si chválí služby portálu Top-Pojištění.cz, patří i 70ti letí klienti.
Mezi služby, které portál nabízí, patří porovnání nabídek cestovního pojištění, povinného ručení, havarijního pojištění a pojištění domácnosti. U cestovního pojištění se klienti zajímají především o sportovní připojištění a různé nestandardní informace ( pojištění pro těhotné, pojištění sportovního vybavení, apod.). U povinného ručení a havarijního pojištění klienty láká možnost srovnání nabízených připojištění (např. rozsah asistenčních služeb, připojištění úrazu nebo zavazadel).
Top-Pojištění.cz klade důraz na názory svých klientů a snaží se vždy vyhovět jejich potřebám a doporučením. Na základě připomínek a žádostí klientů portál neustále rozšiřuje svoji nabídku produktů. „Jako první na trhu srovnávačů jsme připravili porovnání cestovního pojištění po ČR, kterému se po měsíci existence začíná velmi dařit,“ shrnul Starý.
Top-Pojištění.cz pro rok 2017 očekává další významné růsty především v oblasti cestovního pojištění a povinného ručení.
Patria Online je investiční portál s real-time daty zaměřený na domácí a zahraniční kapitálové trhy. Poskytujeme online informace a analytickou podporu z oblasti financí, makroekonomiky a investic. Samozřejmostí jsou také aktuální investiční tipy a dlouhodobá investiční doporučení. Akcie, měny, komodity, investice, doporučení - vše přehledně na jednom místě.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.09.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
18.09.2024 Klíčový okamžik pro globální ekonomiku: Sníží…
16.09.2024 Cena ropy je nejnižší za poslední 3 roky.
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Snaha o navrácení lesku Barbie v době klesajícího prodeje. Barbie telefon jako tahák sezóny?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Mám malou spotřebu elektřiny, vyplatí se mi měnit dodavatele?
Marek Pokorný, Portu
Průzkum: Většina mladých Čechů si přivydělává kvůli finanční nezávislosti
Martin Steiner, BNP Paribas Cardif Pojišťovna