Vstřícná banka (Vstřícná banka)
Makroekonomika  |  12.06.2015 07:41:23

GEEN Nejvstřícnější banka - Petr Plocek: U konto je nejlepší účet v ČR

Gratulujeme Vám k obhajobě třetího místa v projektu hodnocení bank -  GEEN Nejvstřícnější banka v České republice. Jak vnímáte fakt, že jste se již po druhé v řadě umístili v tomto projektu na medailové pozici? Co podle Vašeho názoru za tímto úspěchem stojí?

Především si ocenění velmi vážíme a je to pro nás výzva i do dalších let. U UniCredit Bank stojí na prvním místě vždy klient a jeho potřeby. Tomu se snažíme přizpůsobovat nejen naše služby a produktovou nabídku, ale také jednání a individuální přístup našich bankéřů na pobočkách. Přinášíme samozřejmě  pravidelné inovace produktů i služeb. Například v digitální oblasti, zejména u Online a Smart Bankingu, inovace u hypotečních a spotřebitelských úvěrů a samozřejmě nezapomínáme i na malé, střední a velké firmy, pro které jsme dlouholetým partnerem. Naším cílem je, aby bankovní služby byly pro klienty srozumitelné a jejich sjednání co nejjednodušší.  

Stojí za uvedeným úspěchem také fakt, že UniCredit Bank umí pracovat s cílovými skupinami klientů a nabízet jim produkty a balíčky přímo na míru? Alespoň tak UniCredit Bank z hodnocení porotců vychází.

Je to tak. Potřeby každého klienta jsou jiné. Tam, kde jeden hledá základní účet s online transakcemi či výběry z bankomatů zdarma, jiný potřebuje kvalitní investiční poradenství a třetí zase spotřebitelský úvěr nebo hypotéku na míru svým potřebám. Jak jsem zmínil, snažíme se o co největší jednoduchost našich produktů, aby se v nich klienti lehce zorientovali a mohli si sjednat přesně ty služby, o které mají primárně zájem či využít komplexní nabídku od A do Z.   

Prozradíte nám, jak bude rozdělen zisk z minulého roku, jak je vysoký a jak je s ním banka spokojená? Naplnily se plány, které si banka do roku 2014 předsevzala?

Plány jsme více než překonali. Čistý zisk UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia za rok 2014 meziročně vzrostl o 55 % při porovnání s celkovými výsledky UniCredit BankČR a SR za stejné období loňského roku. Konsolidace našich aktivit v obou zemích, kde působíme a loňské začlenění UniCredit Leasingu do struktur banky již nese první ovoce. Navíc výborné výsledky jsme vykázali i v prvním čtvrtletí tohoto roku. Pokračujeme v investicích do rozvoje digitálních distribučních kanálů, tak abychom oslovili klienty, kteří preferují sjednání bankovních služeb z pohodlí domova.  

Jaké jsou TOP produkty či služby, které dle Vašeho názoru poskytuje UniCredit Bank nejlépe? Tedy v kterých produktech a službách je UniCredit Bank na špičce a které jsou určitou vlajkovou lodí banky?

Naši vlajkovou lodí pro retailové klienty je U konto. To je při splnění jednoduché podmínky měsíčního kreditního obratu 12 000 korun zcela zdarma včetně výběrů z jakéhokoliv bankomatu kdekoliv ve světě U konto je podle nás ten nejlepší účet v Česku a na Slovensku. Za více než rok své existenci si U konto oblíbilo více než 166 tisíc klientů a jejich počet stále roste. U konto je zároveň odrazový můstek k využití dalších produktů. Jsme silní v půjčkách, kde nabízíme velice atraktivní sazby a podmínky. A to jak u spotřebitelské Presto půjčky, tak u hypotečních úvěrů. Naši klienti z řad podnikatelů si zase velmi cení služby a financování jejich podnikání, které nabízíme. Jsme totiž schopni velmi kvalitně obsloužit nejen ty největší firmy, ale také naše zkušenosti a dovednosti z korporátní sféry uplatnit v rámci  malých a středních firem. V neposlední řadě jsou naší silnou stránkou také velmi kvalitní služby privátního bankovnictví včetně poradenství v oblasti investic do umění.

Sledujete osobně hodnocení výsledků Vstřícné banky jako zpětné vazby pro vaši banku? Jak velký vliv mají výsledky hodnocení těchto projektů na budoucí strategii banky a volbu a vývoj nových produktů?

Ano, výsledky soutěže pravidelně sledujeme a i díky zpětné vazby od klientů a porotců se nám rozhodně daří naše produkty rok od roku vylepšovat. Zpětná vazba od klientů je pro strategii při nastavovaní produktů a služeb tím nejdůležitějším kritériem.

Prozradíte co nového plánujete pro rok 2015, případně 2016 tak abyste obhájili svou pozici, nebo se dokonce posunuli na vítězný titul Nejvstřícnější banka za celý rok 2015?

I v druhé polovině roku představíme několik novinek a inovací. V květnu jsme představili možnost přihlásit se pomocí otisku prstu do mobilního Smart Bankingu a jsme první, kdo tuto novinku v Česku a na Slovensku spustil a rozhodně tímto v inovacích nekončíme. Zatím však více neprozradíme, protože chceme dosáhnout na ten nejvyšší stupeň v ocenění Nejvstřícnější banka.

 Děkujeme za rozhovor

www.vstricnabanka.cz







Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688