GEEN Nejvstřícnější banka - Petr Plocek: U konto je nejlepší účet v ČR
Gratulujeme Vám k obhajobě třetího místa v projektu hodnocení bank - GEEN Nejvstřícnější banka v České republice. Jak vnímáte fakt, že jste se již po druhé v řadě umístili v tomto projektu na medailové pozici? Co podle Vašeho názoru za tímto úspěchem stojí?
Především si ocenění velmi vážíme a je to pro nás výzva i do dalších let. U UniCredit Bank stojí na prvním místě vždy klient a jeho potřeby. Tomu se snažíme přizpůsobovat nejen naše služby a produktovou nabídku, ale také jednání a individuální přístup našich bankéřů na pobočkách. Přinášíme samozřejmě pravidelné inovace produktů i služeb. Například v digitální oblasti, zejména u Online a Smart Bankingu, inovace u hypotečních a spotřebitelských úvěrů a samozřejmě nezapomínáme i na malé, střední a velké firmy, pro které jsme dlouholetým partnerem. Naším cílem je, aby bankovní služby byly pro klienty srozumitelné a jejich sjednání co nejjednodušší.
Stojí za uvedeným úspěchem také fakt, že UniCredit Bank umí pracovat s cílovými skupinami klientů a nabízet jim produkty a balíčky přímo na míru? Alespoň tak UniCredit Bank z hodnocení porotců vychází.
Je to tak. Potřeby každého klienta jsou jiné. Tam, kde jeden hledá základní účet s online transakcemi či výběry z bankomatů zdarma, jiný potřebuje kvalitní investiční poradenství a třetí zase spotřebitelský úvěr nebo hypotéku na míru svým potřebám. Jak jsem zmínil, snažíme se o co největší jednoduchost našich produktů, aby se v nich klienti lehce zorientovali a mohli si sjednat přesně ty služby, o které mají primárně zájem či využít komplexní nabídku od A do Z.
Prozradíte nám, jak bude rozdělen zisk z minulého roku, jak je vysoký a jak je s ním banka spokojená? Naplnily se plány, které si banka do roku 2014 předsevzala?
Plány jsme více než překonali. Čistý zisk UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia za rok 2014 meziročně vzrostl o 55 % při porovnání s celkovými výsledky UniCredit Bank v ČR a SR za stejné období loňského roku. Konsolidace našich aktivit v obou zemích, kde působíme a loňské začlenění UniCredit Leasingu do struktur banky již nese první ovoce. Navíc výborné výsledky jsme vykázali i v prvním čtvrtletí tohoto roku. Pokračujeme v investicích do rozvoje digitálních distribučních kanálů, tak abychom oslovili klienty, kteří preferují sjednání bankovních služeb z pohodlí domova.
Jaké jsou TOP produkty či služby, které dle Vašeho názoru poskytuje UniCredit Bank nejlépe? Tedy v kterých produktech a službách je UniCredit Bank na špičce a které jsou určitou vlajkovou lodí banky?
Naši vlajkovou lodí pro retailové klienty je U konto. To je při splnění jednoduché podmínky měsíčního kreditního obratu 12 000 korun zcela zdarma včetně výběrů z jakéhokoliv bankomatu kdekoliv ve světě U konto je podle nás ten nejlepší účet v Česku a na Slovensku. Za více než rok své existenci si U konto oblíbilo více než 166 tisíc klientů a jejich počet stále roste. U konto je zároveň odrazový můstek k využití dalších produktů. Jsme silní v půjčkách, kde nabízíme velice atraktivní sazby a podmínky. A to jak u spotřebitelské Presto půjčky, tak u hypotečních úvěrů. Naši klienti z řad podnikatelů si zase velmi cení služby a financování jejich podnikání, které nabízíme. Jsme totiž schopni velmi kvalitně obsloužit nejen ty největší firmy, ale také naše zkušenosti a dovednosti z korporátní sféry uplatnit v rámci malých a středních firem. V neposlední řadě jsou naší silnou stránkou také velmi kvalitní služby privátního bankovnictví včetně poradenství v oblasti investic do umění.
Sledujete osobně hodnocení výsledků Vstřícné banky jako zpětné vazby pro vaši banku? Jak velký vliv mají výsledky hodnocení těchto projektů na budoucí strategii banky a volbu a vývoj nových produktů?
Ano, výsledky soutěže pravidelně sledujeme a i díky zpětné vazby od klientů a porotců se nám rozhodně daří naše produkty rok od roku vylepšovat. Zpětná vazba od klientů je pro strategii při nastavovaní produktů a služeb tím nejdůležitějším kritériem.
Prozradíte co nového plánujete pro rok 2015, případně 2016 tak abyste obhájili svou pozici, nebo se dokonce posunuli na vítězný titul Nejvstřícnější banka za celý rok 2015?
I v druhé polovině roku představíme několik novinek a inovací. V květnu jsme představili možnost přihlásit se pomocí otisku prstu do mobilního Smart Bankingu a jsme první, kdo tuto novinku v Česku a na Slovensku spustil a rozhodně tímto v inovacích nekončíme. Zatím však více neprozradíme, protože chceme dosáhnout na ten nejvyšší stupeň v ocenění Nejvstřícnější banka.
Děkujeme za rozhovor
www.vstricnabanka.czDalší zprávy o bankách
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Jak reagovat na konec smlouvy s dodavatelem? Pozor na vyšší ceny
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna