- Počet divizí se snižuje z devíti na sedm
- Zaměstnanci oddělení, jichž se změna týká, se včlení do jiných týmů
- Z oddělení IT se stává samostatná divize přímo podřízená generálnímu řediteli
Vedení O2 rozhodlo o výrazném zjednodušení struktury firmy. Cílem tohoto opatření je zeštíhlení organizační struktury a s tím spojené zrychlení rozhodovacích procesů. Díky novému uspořádání bude největší český telekomunikační operátor schopen rychleji reagovat na měnící se tržní podmínky a i nadále přinášet změny, které budou měnit celé odvětví.
Nově se mění počet divizí společnosti z devíti na sedm, přičemž zaměstnanci organizačních jednotek, jichž se změna týká, se včlení do jiných týmů.
V rámci reorganizace se přesunou útvary z divize Marketing do divizí Rezidentních a Firemních zákazníků a do divize Strategie & Bussiness Development. Jiří Dvorjančanský, který dosud řídil marketing, zůstává součástí nejvyššího managementu firmy. Dále se vedení rozhodlo podpořit oblast IT, která má zásadní vliv na všechny pokračující změny v O2. Z útvaru IT se proto stává samostatná divize spadající přímo pod generálního ředitele.
K dalšímu zjednodušení struktury přispěje i přesun útvarů podpůrných služeb do divizí Provoz, Finance a Lidské zdroje. Martin Bek, jenž vedl podpůrné služby, zůstává v představenstvu. Týmy korporátní komunikace se začlení do divizí Lidské zdroje a Právní a firemní záležitosti. Dana Dvořáková, ředitelka korporátní komunikace, společnost opouští.