(Kurzy.cz)
TV Nova pro rok 2014 zdraží reklamu jen o cca 5%, chce být opět vstřícnější k inzerentům
Nova chce zmírnit některé problematické body letošních pravidel jako je například povinnost záloh při dlouhodobějších kampaních, celkově by měla být nově představená strategie vstřícnější a flexibilnější.
Na začátku letošního roku Nova zdražila reklamu v některých případech až o 40% a odmítla poskytovat dříve obvyklé výrazné 10-15procentní slevy. Následný odliv inzerentů výrazně snížil reklamní příjmy - podle některých odhadů za prvních 8M tohoto roku v ceníkových cenách až o 49% na 3,15 mld.Kč.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz