Agentura CzechTourism nabízí recept na efektivní podporu domácího cestovního ruchu
Agentura chce v první řadě zmapovat podnikatelské prostředí a ověřit si jeho postoj k propagaci svých služeb a ochotu provozovatelů spolupracovat s agenturou. Druhá část aktivit spočívá v návrhu konceptu širokého Public a Media Relations.
Neméně důležitým pilířem projektu bude realizace mediální kampaně cílené spíše na odborná a regionální média. Osvěta, know-how a podpora propagace pro provozovatele turistických atraktivit a služeb – to vše by mělo být cílem marketingových a mediálních aktivit projektu.
Informační kampaň pro provozovatele odstartuje v květnu 2013 a potrvá do září 2014. Hlavním cílem kampaně je především zefektivnit komplexní a řízenou komunikaci mezi agenturou a provozovateli turistických atraktivit a služeb a zvýšit tak celkové povědomí o možnostech spolupráce mezi agenturou a podnikatelskou veřejností.
Kampaň se zaměřuje na stimulaci nabídky služeb na trhu domácího cestovního ruchu a zlepšení informovanosti provozovatelů o nově vytvořených možnostech, způsobech a stylech propagace a trendech v cestovním ruchu. Stěžejní roli v komunikaci mezi poskytovateli služeb, laickou veřejností a agenturou CzechTourism sehraje největší cestovatelský portál v České republice www.kudyznudy.cz, který agentura provozuje. Navést a naučit provozovatele snadněji a efektivněji přistupovat k medializaci jejich služeb na portálu www.kudyznudy.cz, je základním předpokladem pro uspokojení rostoucí poptávky v oblasti domácího cestovního ruchu.
„Záměr realizovat informační kampaň vychází z dlouhodobých zkušeností agentury a z její spolupráce s provozovateli v domácím cestovním ruchu. Ze společné debaty vzešla potřeba po zlepšení komunikace právě v oblasti propagace. Naší snahou je tak pomoci s propagací co nejširší základně provozovatelů, zejména pak malým a středním podnikatelům tak, aby nabídka portálu Kudy z nudy byla co nejširší“, uvádí Rostislav Vondruška, generální ředitel CzechTourism.
„Cílem kampaně je oslovit jak podnikatele, kteří ještě nejsou registrováni na portálu Kudy z nudy, ale i ty, kteří již služeb portálu využívají,“ doplňuje hlavní manažerka projektu Radka Neumannová. „Zajímá nás nejenom míra povědomí o našich aktivitách v oblasti podpory domácího cestovního ruchu, které slouží k rozvíjení dalších marketingových aktivit, ale také míra informovanosti o možnostech propagace turistických služeb prostřednictvím portálu Kudy z nudy,“ řekla Neumannová. Kampaň bude využívat různých marketingových nástrojů tak, aby bylo dosaženo co nejvyšší míry zásahu. Kromě printové a online kampaně, která bude zaměřena především na odborný a regionální tisk, bude stěžejní část kampaně postavena na directmarketingových aktivitách, tedy na personalizované komunikaci s podnikateli a na media relations, konkrétně redakční práci a komunikaci s novináři.
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Zprávy k cestování
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Jak reagovat na konec smlouvy s dodavatelem? Pozor na vyšší ceny
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
?