TV Nova prodala 50% prostoru pro reklamu pro letošní rok, nová strategie se projeví v douhodobém horizontu
Jan Andruško, ředitel TV Nova ze skupiny CME, včera pro ČTK uvedl, že televize prodala přes 50 % z reklamního času plánovaného pro letošek. To odpovídá informacím z posledního konferenčního hovoru, kde management uvedl, že více než polovinu prodá v dohledné době. Andruško dále uvedl, že kdyby televize přistoupila na další snižování cen, znamenalo by to pro ni “pomalou smrt”. Nová strategie, která přinesla podstatně vyšší ceny, podle něj přinese efekt až v horizontu let, nikoli kvartálů. Zprávu považujeme za neutrální.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz