(Kurzy.cz)
CME stále bojuje s největšími zákazníky
Na konci ledna tohoto roku TV Nova oznámila, že od nového roku změnila strategii prodeje reklamního prostoru ve vysílání, když přestala inzerentům poskytovat výrazné slevy oproti oficiálním ceníkovým cenám, což v reálu vedlo ke zvýšení cen reklamy o cca 10-30%. TV Nova se tímto opatřením chce bránit dalšímu pokračování klesáni cen tv reklamy. Provedená změna vedla v průběhu ledna k poklesu příjmů z reklamy o plných 50%. Podle agenturních zpráv problémy s prodejem pokračovaly i v únoru. TV Nova se údajně stále nedohodla s velkými zadavateli reklamy (Nestlé, Heineken, Henkel apod.) ohledně cen na tento rok.
Podle Václava Kmínka z makléřské společnosti Brokerjet "Boj s největšími zákazníky navazuje na rozhodnutí CME být více agresivní při cenových vyjednáváních. Nová strategie údajně měla vliv na lednové prodeje reklamy, které klesly meziročně dvojciferným tempem. Leden je však sezónně slabý, takže to nemá tak dramatický dopad (důležité bude až 2. čtvrtletí). Nový postoj CME se nám příliš nelíbí i vzhledem k tomu, že její pozice na českém trhu již není tak silná jako dříve".
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz