(Kurzy.cz)
CME stále bojuje s největšími zákazníky
Na konci ledna tohoto roku TV Nova oznámila, že od nového roku změnila strategii prodeje reklamního prostoru ve vysílání, když přestala inzerentům poskytovat výrazné slevy oproti oficiálním ceníkovým cenám, což v reálu vedlo ke zvýšení cen reklamy o cca 10-30%. TV Nova se tímto opatřením chce bránit dalšímu pokračování klesáni cen tv reklamy. Provedená změna vedla v průběhu ledna k poklesu příjmů z reklamy o plných 50%. Podle agenturních zpráv problémy s prodejem pokračovaly i v únoru. TV Nova se údajně stále nedohodla s velkými zadavateli reklamy (Nestlé, Heineken, Henkel apod.) ohledně cen na tento rok.
Podle Václava Kmínka z makléřské společnosti Brokerjet "Boj s největšími zákazníky navazuje na rozhodnutí CME být více agresivní při cenových vyjednáváních. Nová strategie údajně měla vliv na lednové prodeje reklamy, které klesly meziročně dvojciferným tempem. Leden je však sezónně slabý, takže to nemá tak dramatický dopad (důležité bude až 2. čtvrtletí). Nový postoj CME se nám příliš nelíbí i vzhledem k tomu, že její pozice na českém trhu již není tak silná jako dříve".
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?