(Kurzy.cz)
PPF chce přijít s agresivní strategií, pokud uspěje v aukci volných telekomunikačních kmitočtů
PPF je v tendru na uvolněná spektra vedle třech tradičních telekomunikačních hráčů na našem trhu (Telefonica ČR, Vodafone, T-Mobile). Dle svých slov se chystá v případě úspěchu proniknout na trh s agresivní strategií. Výraznější úspěch dalšího hráče v aukci a tím vznik čtvrtého operátora by znamenala zvýšenou konkurenci na domácím telekomunikačním trhu, což by bylo nepříznivé pro současné operátory.
PPF plánuje nabídnout plnou sérii služeb od hlasových až po nejrychlejší data. To znamená, že by PPF musela v aukci o 4G porazit jednoho ze současných operátorů. PPF chce svou nabídku s cenami "o desítky procent nižšími“ cílovat především na malé a střední podniky a domácnosti. Pokud by finanční skupina v aukci uspěla, bylo by to negativní pro akcie Telefónica ČR, protože by to výrazně snížilo marže mobilních operátorů.
Petr Bártek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
25.03.2024 Šachista tradingovým mistrem světa: Jak Ján...
21.03.2024 Největší výzvy pro současné obchodníky? Názory...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz