Čína nakupuje on-line
Graf ilustruje vývoj a projekci on-line maloobchodních tržeb v Číně. Na levé ose je celkový objem v miliardách jüanů a na pravé ose je procento z celkových maloobchodních tržeb. V roce 2011 dosáhly on-line maloobchodní tržby 766 mld. jüanů, což činí pouze 4,2% na celkových maloobchodních tržbách. Některé sektory jako prodej oblečení přes internet dosáhl meziroční nárůst o 94 procenta. Potenciál růstu nakupování přes internet i v ostatních sektorech je stále obrovský, z čehož budou těžit především tamní internetové společnosti.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz