Automobilka Škoda Auto má dva nové členy představenstva
MLADÁ BOLESLAV (MEDIAFAX) - Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto má dva nové členy představenstva, jedním se stal Frank Welsch, který bude zodpovědný za oblast technického vývoje, a druhým je Werner Eichhorn s odpovědností za oblast prodeje a marketingu. Společnost o těchto personálních změnách informovala v pondělí.
Obě jmenování jsou s platností od 1. září letošního roku.
Frank Welsch byl v posledním období odpovědný za oblast vývoje karosérií značky Volkswagen. Tento technik a inženýr zahájil svoji kariéru v oblasti výzkumu a vývoje koncernu Volkswagen v roce 1994. Jeho profesní dráha jej zavedla mimo jiné i do společnosti Shanghai Volkswagen v Číně, kde vedl útvar vývoje produktů.
Welsch v představenstvu společnosti Škoda Auto nahradí Eckharda Scholze, který převezme vedení značky Volkswagen Užitková vozidla. Scholz se jako šéf vývoje rozhodující mírou podílel na největší modelové ofenzívě v dějinách značky Škoda. Za jeho působení byla mimo jiné výrazně rozšířená modelová paleta o nové vozy Škoda Rapid a Škoda Citigo. Začátkem dalšího roku bude následovat další milník v historii značky - představení nové generace modelu Škoda Octavia. Škoda u modelové ofenzívy sází na nový design a zavádí nová měřítka z hlediska prostornosti, funkcionality a poměru ceny a hodnoty svých vozů. V nejbližších letech bude Škoda představovat každých šest měsíců nový model automobilu.
Werner Eichhorn vedl v poslední době oblast prodeje a marketingu značky Volkswagen v Německu. Tento odborník v oblasti odbytu zahájil svoji profesní dráhu před 31 lety v oblasti prodeje koncernu Volkswagen. Zastával různé pozice v oblasti odbytu značek Volkswagen a Audi, kromě jiného působil i jako výkonný ředitel divize Audi v podniku FAW-VW v Číně.
Eichhorn ve funkci vystřídá Jürgena Stackmanna, který v centrále koncernu ve Wolfsburgu přebírá vedení marketingu koncernu Volkswagen a zároveň vedení marketingu značky Volkswagen.mStackmann se ve společnosti Škoda rozhodující mírou podílel na vypracování a realizaci Růstové strategie Škoda. Pod vedením Jürgena Stackmanna byla mimo jiné zásadně přepracována vizuální prezentace značky, a to od nového firemního loga až po vzhled prodejních míst.
Filip Sušanka, susanka@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz