Polská TVN nedosáhla na očekávání trhu, srovnání se CME
Dnes ráno reportovala své výsledky hospodaření polská mediální skupina TVN. Čistým ziskem za 4Q ve výši 15,8 mil. PLN nedosáhla na tržní odhad ve výši 59,8 mil. PLN, podobně pod očekávání trhu společnost navrhla i výši dividendy 0,04 PLN vs. odhad 0,17 PLN. Firma však pro příští rok očekává „vyšší jednociferný“ růst polského reklamního trhu. Toto by mohlo mít dopad na mediální společnost CME. I když portfolio trhů CME není svou vyspělostí zcela srovnatelné s polským trhem (a v Polsku CME není vůbec přítomna), mohly by tyto komentáře indikovat zlepšování trhu s televizní reklamou v regionu CEE. To, že se reklamní trh v regionu po krizovém propadu nezotavuje příliš rychle (na většině trhů CME očekáváme v celoročním vyjádření větší či menší jednociferný pokles), je v současnosti hlavním negativním faktorem v hospodaření CME. Jak vidí vývoj trhu pro tento rok samotná CME se dozvíme již zítra, kdy tato společnost před otevřením pražského trhu reportuje své celoroční výsledky hospodaření.
Ondřej Moravanský
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz