Téměř polovina Čechů využije povánoční slevy
Podle průzkumu Citibank realizovaného ve spolupráci s agenturou STEM/MARK povánočních slev využívají nejvíce ženy (66 %) a lidé ve věku 30 – 44 let (36 %). Nejčastěji nakupovaným zbožím je oblečení, obuv a sportovní potřeby.
Ve srovnání se situací před dvěma lety jsou však Češi při útrácení více obezřetní a využívají slev méně než v minulosti. V průzkumu Citibank uvedlo 34 procent dotázaných, že od roku 2009 se jejich finanční situace zhoršila, a proto tak celých 44 procent lidí neplánuje povánoční slevy vůbec využít.
Exkluzivní výzkum pro Citibank v listopadu 2010 realizovala agentura STEM/MARK. Počet uskutečněných rozhovorů byl 1014.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz