Za Ahold bude komunikovat Dvořáková
Bude zodpovídat za tiskové oddělení, public affairs, interní komunikaci a charitativní projekty. Dana Dvořáková pracovala předchozí čtyři roky pro skupinu Unipetrol, pozici ředitelky komunikace zastávala i v Českých aeroliniích, ve slovenské Všeobecné úverové bance či v Českém Telecomu.
Pracovní kariéru zahájila jako ekonomická redaktorka Hospodářských novin a Dnes.
Dvořáková přebírá vedení PR a komunikace Aholdu od Lukáše Hory. Ten dočasně zaskakoval za Libora Kytýra, který z Aholdu odešel v létě 2010.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz