Pošta vypsala tendr na mediálku
Dosud tyto služby zajišťovala agentura PHD. Mediální agentura bude pro poštu navrhovat vhodná média pro reklamní kampaně a nakupovat reklamní prostor ve všech typech médií. Zároveň bude například monitorovat mediální aktivity konkurence.
O vítězi tendru na uzavření rámcové smlouvy s poštou má rozhodnout co nejnižší navržená cena. Zájemci mají podávat své nabídky do 30. prosince letošního roku.
Česká pošta provozuje okolo 3350 poboček a zaměstnává zhruba 36.000 lidí. Firma má roční tržby přes 20 miliard korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?