Vladimír Urbánek
(Kurzy.cz)
Tiskové zprávy  |  14.12.2010 13:45:25

Čtvrtý ročník soutěže Ideální banka je v plném proudu

Probíhající čtvrtý ročník soutěže Ideální banka 21. století, který organizuje Poštovní spořitelna a server bankovnipoplatky.com, již obdržel první práce na téma „péče o klienty a vstřícný přístup k zákazníkovi“. Z došlých prací je patrné, že hlavním faktorem spokojenosti či nespokojenosti mladých lidí je přístup bankovních úředníků. Studenti také volají po větší dostupnosti bankovních ústavů a přehlednosti bankovních produktů.

 

Práce, které jsem zatím viděl, opět slibují spoustu zajímavých nápadů a připomínek, které se mohou stát inspirací pro klientsky orientovanou Eru,“ popisuje Ombudsman Poštovní spořitelny Martin Kovář.  

 

Ve svých úvahách studenti často volají po prodloužení otevírací doby, přejí si odměňování stálých klientů a žádají zvýšení počtu poboček a bankomatů. Bankám je vytýkána také složitost nabízených produktů. Velkým minusem pro banky je mimo jiné nepřehlednost jimi poskytovaných služeb. Málokterý klient opravdu ví, co mu jeho banka nabízí a proto mnohé služby vůbec nevyužije,“ píše jedna ze studentek. Ve většině prací studenti požadují takovou nabídku služeb a produktů, která bude vyhovovat požadavkům všech potenciálních klientů. „Ideální banka by měla být dostupná každému bez výjimky. Jednoduše řečeno, ideální banka je tu pro každého, ideální banka je tu pro nás,“ píše se v jedné z prací.

 

I tento rok se objevují evergreeny v podobě rodinných účtů či virtuálních bankéřů. Studenti také často popisují nápady, které jsou již v bankovním světě praxí – např. bankomat pro sluchově postižené či mobilní bankéř, který za klientem dochází až domů.

 

„Líbí se mi srozumitelný a objektivní styl, jakým jsou práce psány. Ukazuje totiž, že mladí lidé si ve většině případů uvědomují, že bankovní systém - má-li nabízet všechno, co si studenti představují - nemůže fungovat bez určitých poplatků a úroků, za které jsou finance spravovány,“ říká Patrik Nacher, provozovatel serveru www.bankovnipoplatky.com.    

 

Uzávěrka soutěže je 15. prosince 2010, do té doby mají soutěžící možnost přihlašovat své úvahy a videa na adresu soutez@bankovnipoplatky.com. Vyhodnocení zaslaných prací a videí proběhne do 15. ledna 2011 a vyhlášení výsledků pak v průběhu února 2011. Autoři nejlepší práce a nejlepšího nápadu získají účet u Poštovní spořitelny s částkou 20 000 a možnost zúčastnit se stáže v Poštovní spořitelně, na vítěze kategorie nejlepší video čeká účet s 10 000 korunami a také videokamera.  

 

Více informací najdete na:

http://www.bankovnipoplatky.com/ankety/idealni-banka-21-stoleti-10-11.html

 

Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.

 

 

Denisa Salátková, tisková mluvčí Poštovní spořitelny

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:

30.01.2024  Sodexo Benefity jsou nyní Pluxee Pluxee Česká republika (Pluxee ČR)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688