Česká pojišťovna dala na reklamu nejvíc
Tyto tři pojišťovny za deset měsíců proinvestovaly více než 380 milionů korun, což je více než 40 % všech výdajů do reklamy v tomto segmentu. Ostatní pojišťovny jsou v reklamních výdajích zdrženlivější.
Společnost Admosphere provedla analýzu reklamních výdajů v oblasti pojišťovnictví v období 1. 1. – 31. 10. 2010, analýza proběhla na základě vlastního kontinuálního monitoringu Admosphere. Pozornost byla zaměřena na inzerci pojištění (životní i neživotní), zajištění a penzijní financování. Povinné sociální zabezpečení do této kategorie nespadá. Reklamní výdaje se vyhodnocují na základě ceníkových cen.
Mezi zadavateli reklamy z oblasti pojišťovnictví jednoznačně vévodí Česká pojišťovna se svými investicemi 158,5 mil. Kč. Hranici 100 milionů překračuje i Direct Pojišťovna (121,5 mil. Kč) a Kooperativa pojišťovna, Vienna Insurance Group (101,5 mil. Kč). Dohromady investice těchto pojišťoven tvoří více jak 40 % investic do reklamy v oblasti pojišťovnictví. Žádná ze zbývajících pojišťoven neinvestovala do reklamy více než 60 milionů korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz