Zisk Washington Post vylétl vzhůru
Zasloužila se o to zejména vzdělávací divize Kaplan, sdělila dnes firma, která mimo jiné vydává stejnojmenný americký deník a nedávno prodala magazín Newsweek.
Tržby společnosti se zvýšily o sedm procent na 1,19 miliardy dolarů. Příjmy divize Kaplan, která nabízí například vzdělávací programy, školicí kurzy a služby pro vysoké školy a tvoří více než 60 procent celkových tržeb koncernu, vzrostly o devět procent na 743 milionů USD a její provozní zisk se zvýšil více než dvojnásobně. Reklamní příjmy vlajkového listu Washington Post stouply o tři procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz