Zboží.cz startuje předvánoční kampaň
Tu připravila agentura McCann Erickson. Kampaň poběží v televizi, rádiu, tisku a na internetu. Cílem kampaně je podpora služby v hlavním nákupním období, tedy před Vánoci. Kampaň zároveň podpoří spuštění nové verze služby, která byla nasazena na konci října. "Kreativní podoba kampaně akcentuje hlavní benefity Zboží.cz, tedy možnost nákupu z pohodlí domova, úsporu peněz a hlavně času, ve srovnání s nakupováním v klasických kamenných obchodech," vysvětluje Daniel Blažek, Brand manager Seznam.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz