Zboží.cz startuje předvánoční kampaň
Tu připravila agentura McCann Erickson. Kampaň poběží v televizi, rádiu, tisku a na internetu. Cílem kampaně je podpora služby v hlavním nákupním období, tedy před Vánoci. Kampaň zároveň podpoří spuštění nové verze služby, která byla nasazena na konci října. "Kreativní podoba kampaně akcentuje hlavní benefity Zboží.cz, tedy možnost nákupu z pohodlí domova, úsporu peněz a hlavně času, ve srovnání s nakupováním v klasických kamenných obchodech," vysvětluje Daniel Blažek, Brand manager Seznam.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?