Z operátorů dal Vodafone nejvíc na reklamu
S odstupem se svým objemem reklamní inzerce umístily T-Mobile se 447 miliony korun a Telefónica O2 se 378 miliony. Vyplývá to z informací společnosti Admosphere. Srovnatelná čísla za loňský rok nejsou k dispozici.
Společnost UPC, která jako jediná ze sledovaných telekomunikačních firem neposkytuje mobilní telefonní služby, investovala do reklamy podle ceníků 73 milionů Kč. Pátá příčka se šesti miliony korun náleží společnosti MobilKom, která poskytuje mobilní internet a volání pod značkou U:fon.
Celkem tato pětice telekomunikačních společností inzerovala v prvních osmi měsících letošního roku za víc než 1,6 miliardy korun. Údaje jsou v ceníkových cenách, neberou tak v úvahu množstevní ani jiné slevy a barterové smlouvy.
Nejdražší kampaně si obvykle telekomunikační firmy nechávají až na předvánoční období. Poměr inzerovaných částek se tak podle Admosphere do prosince může ještě výrazně změnit.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz