Microsoft slibuje smartphonový trhák
Firma proto slibuje bombu, na kterou trh čeká. V rámci reklamní kampaně se objevil i pohřební průvod, ve kterém zaměstnanci Microsoftu převlečení za truchlící pozůstalé pohřbívají konkurenci v podobě rakví s logem Applu a BlackBerry. Jen Google se svým systémem Android byl nějak opomenut, pokud ovšem nepočítáme jednoho ze zaměstnanců Microsoftu, který celý pohřební průvod nafotil a vyvěsil na svoji stránku na portálu Flicker. Ironií osudu k tomu použil mobil s operačním systémem Android. Je ale možné, že se Microsoft nesnažil pohřbít konkurenci, ale svoji neúspěšnou minulost, kterou v oblasti mobilních telefonů pronásledovala jedna finanční katastrofa za druhou.
Celý pohřeb ale představoval jen předběžnou kratochvíli, kompletní reklamní kampaň bude spuštěna až 11. října v New Yorku. Kampaň s heslem „Přichází revoluce“ je ale poněkud nepřesná – v oblasti mobilů již revoluce přišla, a jmenovala se iPhone. Ohlásit revoluci je totiž jednoduché. Přinutit zákazníky, aby se jí chtěli zúčastnit, je mnohem složitější.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz