(Kurzy.cz)
CME: Cena reklamy na českém trhu by měla příští rok vzrůst o 5-10%, říká TV Nova a Prima
Ceny televizních reklam na českém trhu by měly příští rok stoupnout o 5 až 10 %. Uvedla to MF Dnes na základě ankety mezi představiteli TV Nova, TV Prima a agentury Starcom MediaVest. Růst cen má plynout z odstranění slev, které televizní společnosti nabízely během ekonomické krize. Zpráva je v souladu s naší projekcí, jež pro český trh v dolarovém vyjádření počítá s růstem o 7,7 % r/r.
Pavel Ryska
Uvedené rozpětí růstu pro příští rok je v souladu s našimi
odhady, pro akcie tyto zprávy proto hodnotíme jako neutrální.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz