Kasa.cz láká na Černý Most
Dodneška šlo především o teasingové billboardy a hypercubes v Praze, nyní přibudou do kampaně také reklamní plochy v metru a v denním tisku. Tématem je otevření nové distribuční centrály v Praze na Černém Mostě.
Cílem kampaně, která poběží do konce ledna 2011, je upozornit na novou centrálu Kasa.cz v Praze na Černém Mostě, jejíž slavnostní otevření pro veřejnost se uskuteční 1. října a bude podpořeno nabídkou vybraných produktů spotřební elektroniky za lákavé ceny. V další části kampaně Kasa.cz naváže především produktově orientovanými propagačními aktivitami.
"Tuto podobu kampaně jsme zvolili na základě průzkumu, který jsme si nechali zpracovat agenturou Factum Invenio. Zajímavostí je použití relativně nového reklamního formátu hypercube nebo virálního a guerilového marketingu. Na přípravě a realizaci jsme spolupracovali s agenturou Next Vision, pro kterou jsme se rozhodli díky jejím dosavadním zkušenostem s klienty, k nimž patří například Danone či Nivea," okomentovala podzimní marketingovou kampaň Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz