Karsa Monitor hlídá ceny
Nástroj pro efektivní nastavení cenové strategie posílí konkurenceschopnost provozovatelů e-shopů. Prostřednictvím nové aplikace lze navíc získat stěžejní podklady pro potřeby internetového marketingu.
Nová desktopová aplikace Karsa Monitor nabízí provozovatelům internetových obchodů a prodejních webů možnost pravidelně monitorovat a porovnávat ceny výrobků u konkurence. Společnost Karsa Technologies přichází s nástrojem pro dynamickou tvorbu cen. Aplikace disponuje jednoduchým a přehledným grafickým rozhraním vyber-a-klikni, které umožňuje automaticky srovnávat neomezené množství položek na internetu.
"Aplikace dovoluje velmi rychle získat ze všech e-shopů důležité informace, které vás zajímají. Spáruje shodné položky, zaktualizuje ceny a vše uloží do přehledné tabulky," uvedl Michal Ježek, spolumajitel společnosti Karsa Technologies, která nabízí profesionální řešení pro internetové obchody. "V době, kdy se dvě třetiny zákazníků na internetu rozhodují o koupi výrobku podle ceny, je znalost trhu nezbytností a účinným nástrojem v konkurenčním boji," doplnil Ježek s tím, že vybrané statistiky a informace o trhu získané prostřednictvím aplikace Karsa Monitor budou exkluzivně prezentovány na portále www.statisticky.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz