Příliš hlasité chipsy
Americký výrobce potravin Frito-Lay přišel se záslužnou myšlenkou prodávat smažené bramborové lupínky SunChips v obalu z materiálu, jenž se na rozdíl od běžného plastového obalu umí rozložit přírodním postupem. Výrobce nicméně nepočítal s rámusem, který sáček z kompostovatelného materiálu vydává – ani s bouřlivě nesouhlasnou reakcí, jakou mezi spotřebiteli vyvolá. Nový ekologický hit získal minimálně 40 tisíc odpůrců – právě tolik má na Facebooku skupina s názvem „Promiňte, neslyším kvůli těm zatraceným brambůrkům!“ Její členové se předhánějí v hrůznosti historek o tom, jak jim nepatřičně hlasitý pytlík zkomplikoval život.
Firma Frito-Lay zareagovala prohlášením, že se vynasnaží přijít na trh s tiššími chipsy. Moderní branding zkrátka není legrace a společnost PepsiCo, majitel Frito-Lay, o tom ví své: letos ji nespokojenci na Twitteru přiměli stáhnout nový design ovocných džusů Tropicana.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz