FG Forrest pro Makro
Tendru, který probíhal v několika fázích od loňského října, se zúčastnilo minimálně 14 zájemců z řad poskytovatelů internetových řešení. Předmětem výběrového řízení byl požadavek na zefektivnění a adaptaci online komunikace k cílovým skupinám, její celkové zpřehlednění a v neposlední řadě posílení budování značky online formou. Toto zadání umožnilo vytvořit širokou nabídku možných nástrojů, pomocí kterých se dá dojít k požadovanému cíli. "Zpracování nové a profesionální webové prezentace je pro nás nutností již delší dobu. Současná verze je vývojově zastaralá a neposkytuje dnes obvyklý komfort po všech stránkách nejen našim zákazníkům, ale je i velmi komplikovaná pro správu a aktualizaci. Výběrové řízení probíhalo delší dobu v několika fázích, důvodem byl zejména důraz na výběr kvalitního, spolehlivého a proaktivního partnera, díky kterému se online komunikace naši společnosti v České a Slovenské republice posune mnohem dále", uvedl Michal Rybář, Internet Marketing Specialist společnsti Makro Cash&Carry.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?