Aquapalace vyjíždí s roadshow
Letní kampaň začala v Praze, kde se převážně ve vestibulech metra rozdávají promo materiály s informacemi o největším českém aquaparku. Následovat bude letní roadshow, kdy promotým v průběhu léta navštíví vybrané české kempy a hudební festivaly jako je Mácháč 2010, Hip hop Kemp a Sázava fest. Promo hlídka složená ze dvou hostesek a maskota Aquapalace v podobě hvězdice bude rozdávat také dárky.
"Cílem road show je zvýšit povědomí o největším českém aquaparku. V horkém létě nabízíme nejen skvělé koupání, ale připravujeme také nejrůznější doprovodné akce pro celou rodinu," říká Radek Steinhaizl, ředitel Aquapalace Praha.
V kempech mohou lidé soutěžit a vyhrát drobné dárky, na vybraných letních festivalech se bude soutěžit také o vstupenky do Vodního a Saunového světa v Aquaparku v Čestlicích. Kampaň připravil Aquapalace Praha ve spolupráci s agenturou FilipMédia, PR podporu zajišťuje agentura 4INFO.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?