CME a přeprodané? Naopak, půjde ještě níže, říká Thomas Wiesel
Čekáme, vzkazují býci připravení obětovat titulu valnou část svých úspor. Jenže inzerenti se stále a stále neobjevují a stagnace reklamního trhu má být scénářem pro celý letošní rok. Titul za poslední měsíc výrazně oslabil a dostal se pod většinu svých cílových cen. Pojďme si stanovit průměrnou cílovou cenu z reportů vydaných od 8. února letošního roku: Dostáváme se na 35 USD, což přepočtem podle současného splašeného kurzu dolaru znamená 754 Kč. Analytici jsou tedy vůči titulu v ročním horizontu jasně býčí a přisuzují mu obrovský, takřka 75% růstový potenciál. Pro investora je dobrou zprávou, že targety mají relativně nízký rozptyl (ve sledovaném období byl vydán jen jeden cíl pod 30 dolarů). Ve středu ocitoval deník Právo zprávu GroupM, největší skupiny mediálních agentur v ČR. Skupina letos očekává celkový meziroční pokles čistých reklamních výdajů o 6 %, rok 2011 by měl přinést spíše stagnaci, oživení očekává až v roce 2012. Výdaje na televizní reklamu by v roce 2010 měly klesnout o 5 % a v roce 2011 stagnovat... Soumrak akcií CME? Čtěte na iPOINT |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.07.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty zdražují. Čeká nás druhé nejdražší léto v historii?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Měnící se trh s diamanty: Pravé diamanty nemusí být zcela věčné
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets