Ženy nakupují jinak než muži
Nejvlivnějším faktorem jsou slevové kupony; 77 procent respondentek uvedlo, že pokud najdou na internetu kupon, který lze vytisknout, budou výrobek shánět ke koupi; 71 procent dá jeho značce přednost před konkurencí. V pořadí intenzity vlivu následují spotřebitelská hodnocení a až poté doporučení přátel a příbuzných. Kromě toho ženy věří reklamním e-mailům: 61 procent otevře a pravidelně čte vzkazy od výrobců/prodejců potravin, 55 procent si takto čte o kosmetice, 53 o obchodních domech a 40 procent o lécích. Autoři průzkumu to vysvětlují tím, že „ženy považují reklamní e-maily za vlastní, osobní formu rešerše“ a že „lidé, kteří takové e-maily dostávají, si často připadají jako insideři“.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz