Společnost Tynt chce zúročit Copy/Paste
Vydavatelům typu Time nebo Condé Nast se snaží pomoci určit, které věci lidi nejvíc zajímají, na základě toho, co nejvíc kopírují. Technologie firmy Tynt detekuje, kdy jsou na stránce určitá slova zvýrazněna pro kopírování. Pokud se v označeném bloku objeví určitý definovaný sled písmen, například webová adresa, objeví se také pop-up s nabídkou výsledků vyhledávání od Yahoo.
A Tynt chce v nejbližší době tyto nápovědy zaplnit také reklamou, dále chce umožnit vydavatelům vkládat linky do textů, kopírovaných z jejich webů. Mohou tak propagovat své služby nebo dokonce reklamu dále prodávat, mohou například odkazovat na stránku s předplatným.
„Vydavatelé a vyhledávače vedou krutou válku,“ řekl Chris Albinson, jeden ze šéfů Tyntu, společnosti, která už pro svůj projekt získala skoro půl milionu vydavatelů. V plánu je také expanze do Evropy a Asie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?