Cola, Pepsi a Dr. Pepper v kampani
Reagují ní na návrh nového zákona, který má zavést daň ze slazených nápojů. Informoval o tom adag. Printová a televizní kampaň ukazuje zaměstnance všech tří firem, jak chodí po školách a doplňují nápojové automaty. Reklama říká spotřebitelům i politikům, že Coca-Cole, Pepsi a Dr. Pepper se společnou iniciativou podařilo snížit konzumaci nápojů s vysokým obsahem kalorií na školách o 88 procent. Program s názvem Clear on Calories - Pryč s kaloriemi běží v několika zemích USA od roku 2004. V jeho rámci firmy vyznačují množství kalorií na lahvích, obalech a nápojových automatech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz