Britská ITV opět vydělává
Před rokem přitom oznámila ztrátu 2,7 miliardy. Píše o tom server MediaGuardian. Meziročně klesly reklamní příjmy ITV o devět procent na 1,3 miliardy liber. Celkově se situace na trhu s reklamou zlepšila, zvláště v zimním období, uvádí The Independent. V televizi proto předpokládají, že v dubnu přibude inzerce o dvacet procent. Podle prozatímního ředitele Johna Cresswella však při pohledu na střednědobý horizont zůstává televize opatrná.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz