Microsoft spustil mužský web
Mezi první inzerenty na lifestylové stránce Him.msn se zařadila společnost Warner Bros. Na webu se minimálně nejbližší tři měsíce bude objevovat její reklama na filmové DVD určené pro mužského diváka. Jako první nabízí uživatelům akční film From Paris With Love s Johnem Travoltou. Him.msn reklamu propojuje přímo se svým obsahem.
Společnost přišla s webem na základě průzkumu Microsoft Advertising. Ten se zaměřil na online chování mladých mužů. Až 99 procent z nich uvedlo, že se na internet připojuje každý den. Využívají ho především na e-mailovou komunikaci, vyhledávání informací a přístup na sociální sítě. Čtvrtina dotázaných si elektronickou poštu prohlíží ještě předtím, než ráno vstane z postele.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz