Britské televize očekávají růst zisků
Stejný, tedy desetiprocentní nárůst zisku očekávají televize také v březnu. Agentury odhadují, že vysílání by si tak v prvním čtvrtletí mohly meziročně polepšit o 38 milionů liber (43,6 milionu eur). Příjmy se zvyšují všem velkým hráčům na trhu. Kanál Channel 4 naroste o šest procent, Five o devět procent a Sky Media očekává dokonce 28 procent růst reklamních zisků. Vděčí za to smlouvě na prodej reklamy pro MTV Networks, kterou měla před tím na starosti společnost Viacom Brand Solutions.
Televize hlásí zlepšení situace na trhu od začátku roku. V průzkumu pro MediaGuardian ze začátku února potvrdily očekávání vyšších příjmů z březnového inzerce v meziročním srovnání o tři až osm procent. Za hlavních tahounů televizní reklamy označili kampaně politických stran před květnovým volbami. Vyšší příjmy předpovídají všechny velké televizní stanice, včetně ITV, Channel 4, Channel five zda BSkyB. Experti však připomínají, že srovnání mohou být zkreslené tím, že v březnu 2009 se reklama v Británii nacházela v nejhlubší recesi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz