Malá kina chtějí konkurovat 3D obrazem
Multikina mají na návštěvnosti zhruba 70procentní podíl, v posledních letech se stále zvyšuje na úkor malých kin. "Lidi přestali do kina chodit, měli jsme hodně zrušených představení, i když jsme snížili minimální počet návštěvníků z deseti na sedm," řekla Eva Zelinková z Klubcentra, které provozuje kino Máj v Ústí nad Orlicí. Loni zaznamenali pokles návštěvnosti o 23 procent.
Kina, která začala nabízet 3D projekci, si ale většinou na nezájem diváků stěžovat nemohla. Třeba sokolovské Alfě se po modernizaci zvýšila průměrná návštěvnost představení z 23 na 40 lidí. Podle dramaturgyně Jany Fefferové jezdili diváci z celého regionu.
Podle Jany Kozákové, ředitelky Městského Tylova divadla v Kutné Hoře, které provozuje tamní kino, je právě 3D technologie jednou z cest, jak do hlediště přivést diváky. Kino prošlo loni rekonstrukcí za víc než šest milionů. Díky ní může promítat třeba film Avatar, jehož představení jsou vyprodaná. Pokud by se objevilo víc podobných filmů, měla by kina s 3D technologií slušné tržby a neměla by existenční starosti, míní Kozáková.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz