TV Barrandov je čtyřprocentní
Například v období od 28. prosince 2009 do 3. ledna 2010 činil průměrný podíl této televize 4,08 procenta. V průběhu letošního roku chce stanice překročit úroveň šesti procent. Informovalo o tom vedení TV Barrandov.
"Splnili jsme to co jsme si na počátku předsevzali. Věřím také, že jsme oživili trh a přinesli něco nového," řekla generální ředitelka stanice Janka Vozárová. Podle ní se televizi daří i z hlediska hospodaření podle původních předpokladů. Připustila sice, že stanice je zatím ve ztrátě, na druhou stranu však uvedla, že se podařilo snížit plánované náklady. Přesná čísla ovšem neuvedla.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz