Česká spořitelna se chce v roce 2010 soustředit na produkty, které si klienti nastavují sobě na míru
PRAHA (MEDIAFAX) - Produkty jako Osobní účet, či Ideální hypotéka České spořitelny (ČS), které si klienti mohou nastavit podle svých potřeb, chce ČS podporovat ještě více než dosud. Ve shrnutí roku 2009 a výhledu na rok 2010 to uvedla mluvčí ČS Kristýna Havligerová.
Výraznou změnu produktového portfolia prý ČS nechystá. "Problémům v důsledku finanční krize jsme se úspěšně vyhnuli, nic měnit nemusíme," prohlásila Havligerová. Krize byla podle ní krizí důvěry, tu chce banka se svými klienty budovat především. "Musíme vzdělávat naše klienty a pomáhat jim porozumět konkrétním finančním produktům, vzdělávat a školit musíme dále i naše zaměstnance," prohlásila Havligerová.
Produkty, které si klienti formují dle svých potřeb, nabízejí různé varianty a kombinace služeb zdarma, které klienti nejvíce využívají. Každý jednotlivý zákazník tak může v rámci jednoho stejně úročeného finančního produktu užívat jiné konkrétní doplňky účtu nebo hypotéky.
ČS byla v roce 2009 (k 30. 9.) největší českou bankou, co se aktiv týče (856,70 miliardy korun). Provozovala síť 652 poboček a 1195 bankomatů. Počet zaměstnanců se blížil 11 tisícům. ČS je součástí skupiny bank a finančních institucí Erste.
Michal Šenk, senk@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz