Se Zlatopramenem do Alp
Do soutěže se lze zapojit jednoduše – zakoupením letošní novinky, Zlatopramenu 11° v Maxilahvi a co nejpřesněji odhadnout, kolik víček od maxilahví Zlatopramenu pojme lyžařský vak. „Soutěž jsme připravili pro naše spotřebitele s cílem odměnit naše věrné konzumenty a vzhledem k aktuálnímu ročnímu období jsme ji spojili s horami,“ říká brand manažer značky Zlatopramen Boris Rajdl.
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla